काठमाडौं । काठमाडौंको थानकोटबाट रमणीय चन्द्रागिरी डाँडामा पुग्न केवुलकार निर्माणको काम ६० प्रतिशत पुरा भएको छ । काठमाडौं फनपार्क प्रालिले बनाइरहेको केबलकारको बटम स्टेसन र टप स्टेसनमा धमाधम काम भइहरेको छ भने बीचबीचमा पोल बनाउने काम पनि अघि बढेको छ ।
डिजाइन सेलको आर्केटेक्ट र सुपरभिजनमा निर्माण भइरहेको केबलकारको बटम स्टेशनमा भौतिक संरचनाको सबै काम सक्किएको छ । बटम स्टेसनको भवनलाई फिनिसिङ (रंगरोगन, प्लास्टर) गरेर सरसामान जोड्ने काम मात्रै बाँकी रहेको फनपार्क प्रालिका प्रबन्ध निर्देशक अम्बिकाप्रसाद पौडेलले जानकारी दिए ।
यसैगरी केवुलकारको टप स्टेसनमा साइट विकास र विस्तारको काम भइरहेको छ ।
‘टप स्टेसनमा मन्दिरको बनाउनको लागि जग हाल्ने काम सक्किसकेको छ,’ पौडेलले भने, ‘भ्यू टावरको पनि जग बसालिसकिएको छ ।’
प्रालिका अनुसार टप स्टेसनमा रिसोर्ट बनाउने काम बाहेक सबै काम साउनभित्रै सक्ने गरि धमाधम काम भइरहेको छ । यहाँ तीनसय जना कामदारले काम गरिरहेका छन् ।
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/650x360xDSC_2136.JPG.pagespeed.ic.8dfXch-eTl.webp)
केवलकारमा मान्छे बोक्न प्रयोग हुने गोन्डोला
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/650x360xDSC_2136.JPG.pagespeed.ic.8dfXch-eTl.webp)
केवलकारमा मान्छे बोक्न प्रयोग हुने गोन्डोला
अष्ट्रियाको डुपल मेयर कम्पनीबाट केवुलकार, लठ्ठा लगायत सबै उपकरण आइसकेका छन् । ‘केबलकारको लागि विदेशबाट आउनुपर्ने सबै सामान काठमाडौं झरिसकेका छन्,’ पौडेलले भने, ‘अब भौतिक सरचना बनेपछि जोड्ने काम सुरु भइहाल्छ ।’
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/650x430xDSC_1771.JPG.pagespeed.ic.Bb34f7uYRp.webp)
यस्तो हुनेछ टप स्टेसन
थानकोटबाट केबलकार चढेर गएपछि त्यहाँ पुग्ने यात्रीले सबैभन्दा पहिले इच्छापुरेश्वरम महादेवको दर्शन गर्न पाउनेछन् । सँगैको भ्युटावरबाट एकसय ६० डिग्रीसम्म देखिने हिमाल र उपत्यकाले मनै रोमान्चित बनाउनेछ ।
महालंगुर हिश्रृंखलादेखि अन्नपू्र्ण हिमश्रृंखालसम्म हेर्दै रिसोर्टमा बसेर मजा लिन सक्नेछन् । आकाश खुलेका बेला यहाँबाट हिमालदेखि तरार्इसम्म देखिन्छ ।
पौडेलका अनुसार टप स्टेशनमा पुगेपछि यात्रुहरुले जिप फ्लायर, रक क्लाइम्बिङ गर्न सक्नेछन् भने बोटानिकल गार्डेन समेत घुम्न पाउनेछन् ।
यसैगरी फुडस्टल र रेष्टुरा पनि रहने छ । त्यति मात्रै होइन समुद्री सतहबाट करिव २५ सय ४० मिटर उचाइमा रहेको यो डाँडामा खुल्ने फोर डी थियटरमा बसेर फिल्मको मज्जा समेत लिन सकिन्छ ।
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/650x353xchandra,P20giri,P20cable,P20car,P20,283,29.JPG.pagespeed.ic.UUoy4uptM4.webp)
यस्तो बन्दैछ मन्दिर
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/650x353xchandra,P20giri,P20cable,P20car,P20,283,29.JPG.pagespeed.ic.UUoy4uptM4.webp)
यस्तो बन्दैछ मन्दिर
केवुलकारसँगै चन्द्रागिरीमा काठमाडौं फनपार्क प्रालिले आकर्षक हिन्दु मन्दिर पनि निर्माण गर्नेछ । कम्पनीले चन्द्रागिरी डाँडामा इच्छापुरेश्वर महादेव मन्दिर निर्माण गर्न लागेको हो ।
पृथ्वीनारायण शाहले नेपाल एकिकरण गर्नुपहिले इच्छापुरेश्वर महादेवको दर्शन गरि काठमाडौं उपत्यकामा विजयी गरेको किंवदन्ती अनुसार यो ठाउँमा पशुपतिनाथको जस्तै झल्को दिने गरि मन्दिर बनाइएको छ ।
पौडेलले भने, हामी ठूलो मेहनतसहित मन्दिर निर्माण गरिरहेका छौं, पछिल्ला २०/३० वर्षमा यस्तो मन्दिर बनेको छैन्, उनले भने ।
सय बेडको रिसोर्ट
डाँडामा सय बेडको तीन तारे सुविधासहितको रिसोर्ट पनि बन्ने छ । रिसोर्टमा काठमाडौंबाट छुट्टि मनाउने जाने मात्र होइन कार्यालयकै काम लिएर जानेहरुले पनि चन्द्रागिरीको रमणीय वातावरणमा समय विताउन सक्नेछन् ।
डाँडामा सय बेडको तीन तारे सुविधासहितको रिसोर्ट पनि बन्ने छ । रिसोर्टमा काठमाडौंबाट छुट्टि मनाउने जाने मात्र होइन कार्यालयकै काम लिएर जानेहरुले पनि चन्द्रागिरीको रमणीय वातावरणमा समय विताउन सक्नेछन् ।
थ्रीलिङ अनुभव
११ वटा पोल भएर थानकोटबाट चन्द्रागिरी पुग्ने केवुलकारको कुल लम्बाइ २.४ किलोमिटर हुनेछ । जसबाट आठ मिनेटमा चन्द्रागिरी डाँडो पुगिनेछ । अहिले फटाफट पैदल हिँड्नेलाई चन्द्रागिरी पुग्न दुई घण्टाभन्दा बढी समय लाग्छ ।
११ वटा पोल भएर थानकोटबाट चन्द्रागिरी पुग्ने केवुलकारको कुल लम्बाइ २.४ किलोमिटर हुनेछ । जसबाट आठ मिनेटमा चन्द्रागिरी डाँडो पुगिनेछ । अहिले फटाफट पैदल हिँड्नेलाई चन्द्रागिरी पुग्न दुई घण्टाभन्दा बढी समय लाग्छ ।
११ मध्ये एउटामा एउटा पोलदेखि अर्को पोलसम्मको दूरी नौसय मिटर छ । जसले गर्दा केबलकारमा यात्रा गर्ने यात्रुलाई ‘थ्रीलिङ’ अनुभव गराउँछ,’ उनी भन्छन्, ‘यात्रुले केबलकार चढ्दा रोमान्चसँगै रमाइलो अनुभव गर्नेछन् ।’
प्रतिघण्टा एक हजार यात्रु क्षमतासहित केवुलकारको पूर्वाधार जडान गरिनेछ । एउटा गोन्डोलामा आठजना यात्रु अट्छन् । मनकामनामा यात्रु बोक्ने गोन्डलाभन्दा यो ठूलो हो । मनकामनामा एउटा गोन्डलाले छ यात्रु मात्रै बोक्छ ।
सुरुमा प्रतिघण्टा पाँच सय जनालाई चन्द्रागिरी पुर्याउने लक्ष्य लिएर सुरु गरिएको भए पनि अहिले त्यसलार्इ बढाएरु प्रतिघण्टा एकहजार जनालाई लैजाने गरी पूर्वधार तयारी भैरहेको छ ।
बटम स्टेसनमा दुईसय कार, चारसय मोटरसाइकल र एकसयवटा बस पार्किङ गर्न मिल्ने गरि पार्किङ स्लट बनाइएको छ ।
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/650x430xDSC_1929.JPG.pagespeed.ic.cEorJslyot.webp)
चन्द्रागिरी डाँडो र त्यस तलको २० हेक्टर जमिन कम्पनीले ४० वर्षका लागि सरकारसँग लिजमा लिएको हो । यो अर्को ४० वर्षका लागि नविरकण गर्न सकिने व्यवस्था छ । केवुलकार सञ्चालनमा आए पछि त्यहाँको पर्यावरणीय सुन्दरतालाई पनि आफूहरुले उत्तिकै महत्व दिने प्रालिले जनाएको छ ।
केवुलकार, मन्दिर, फनपार्क र होटलसहित सबै परियोजनामा आईएमई समूह, भाटभटेनी, अम्बिकाप्रसाद पौडेल र वेलायतमा बस्दै आएका नेपाली व्यवसायीहरु उत्तम र नवराज नेपाल, उमा जीसीले लगानी गरेका छन् ।
सिटिजन्स बैंक इन्टरनेशनलको नेतृत्वमा नेपाल इन्भेष्टमेन्ट, ग्रान्ड, सिदार्थ र प्रभु विकास बैंकले रुपैयाँको कन्सोर्टियम कर्जा लगानी गरेका छन् ।
केवलकारसँगै काठमाडौंबाट नजिकै रहे पनि ओझेल परेको चन्द्रागिरी र त्यसपारि रहेको मकवानपुरको चित्लाङलाई विशेष प्रवर्द्धन हुने अपेक्षा सर्वसाधरणले गरेका छन् । पर्यापर्यटन, अर्गानीक फार्मिङले त्यहाँको जीवनस्तरमा सुधार हुनेछ ।
सय वर्ष अघि यही बाटोबाट काँधमा बोकाएर गाडी काठमाडौँ भित्र्याइएको भए पनि अहिलेसम्म त्यहा पर्याप्त पूर्वधार निर्माण हुन सकेको छैन्, केवलकारसँगै चित्लाङमा विकास हुन थालेपछि स्थानीयवासिन्दाले पनि सहयोग गर्न थालेका छन् ।
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1771,281,29.JPG.pagespeed.ic.tLV8W9mOjs.webp)
बटम स्टेशनमा काम गर्दै कामदार
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1771,281,29.JPG.pagespeed.ic.tLV8W9mOjs.webp)
बटम स्टेशनमा काम गर्दै कामदार
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1780.JPG.pagespeed.ic.kUXZWtn0pR.webp)
बटम स्टेशनको संरचना तयार भएको छ
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1784.JPG.pagespeed.ic.vfDjrKx071.webp)
थानकोटमा तयार भएको बटमस्टेशन
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1789.JPG.pagespeed.ic.JiB5KyBJEq.webp)
बटम स्टेशनमा एकदेखि तीन नम्वरका टावर रहनेछन्, त्यसको काम धमाधम भैरहेको छ
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x481xDSC_1814.JPG.pagespeed.ic.is_DAvbd4i.webp)
चन्द्रगिरी डाँडाबाट देखिने दृष्य
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x527xDSC_1826.JPG.pagespeed.ic.meApEtB7Bk.webp)
चन्द्रागिरीबाट हिमालदेखि तरार्इको मैदानसम्म देख्न सकिन्छ
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1853.JPG.pagespeed.ic.ywsUHE9M-2.webp)
परियोजनाका लागि आवश्यक पर्ने पानी ‘वाटरलिफ्ट’ गर्न पाइप विछ्यार्इंदै
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1859.JPG.pagespeed.ic.2N5H3wWxXK.webp)
भ्युटावरका लागि जग हालिंदै
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1928.JPG.pagespeed.ic.-SMkgwl3Qe.webp)
केवलकारको टप स्टेशन
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_1952.JPG.pagespeed.ic.wa55FBNK3M.webp)
परियोजनामा तीन सयभन्दा बढी कामदारले काम गरिरहेका छन्
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_2021.JPG.pagespeed.ic.AnD--yXhOH.webp)
परियोजना साउनसम्म सक्नेगरी काम भैरहेको छ
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_2051.JPG.pagespeed.ic.8Ln0ru2I6h.webp)
काम चाँढो सक्न परियोजनालार्इ दुर्इ हिस्सामा बाँढेर दुर्इ वटा ठेकेदारमार्फत काम भैरहेको छ
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_2053.JPG.pagespeed.ic.2czCcBG-2z.webp)
परियोजनालार्इ निर्माण सामाग्रीको अभाव नहुने गरी व्यवस्थापन गरिएको छ
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_2089.JPG.pagespeed.ic.lS9AMk426C.webp)
![](http://www.bizmandu.com/assets/upload/images/900x596xDSC_2131.JPG.pagespeed.ic.OWUWkFqIt_.webp)
No comments:
Post a Comment